We all need our heroes


AN HERO You are one.
(Iulian Sîmbeteanu, poliţist din Sânpaul, judeţul Mureş)
Referinţe suplimentare aici.

Şi pentru cine o să cârcotească că "mvaiii, ce bestie, a lovit o femeie", până una alta, ăla era poliţist. Ai lovit un poliţist, atunci nasol, în Statele Unite, patria democraţiei, o bătea de se căca pe ea. Şi apoi o aresta. Şi apoi ani de pârnaie. Legea nu se face cu "dacă e femeie, poa' să-l tragă pe poliţist de şapcă". Sper ca poliţistul să se aleagă cu o mărire de salariu.

28 comments:

Mirela Mustata 15 februarie 2010, 23:25  

Mi-a placut cum i-au sarit ochelarii d-lui politist. :)


inbalarii 15 februarie 2010, 23:25  

@Mirela: mie mi-a plăcut urmarea :D


Mirela Mustata 15 februarie 2010, 23:29  

http://roflrazzi.files.wordpress.com/2009/02/celebrity-pictures-foghorn-leghorn-bitch-slap.jpg :)


☣Troll☣ 16 februarie 2010, 00:23  

nea asta merita o promovare!


Radul 16 februarie 2010, 01:16  

Esti usor prost informat dar si foarte posibil naiv la faza asta.

Da, proasta aia era isterica. Dar aici se termina dreptatea pe care o ai. In US (ce-mi place cum vorbeste toata lumea despre America de Nord din filme ^_^) n-o caftea nimeni. Se scotea arma sau era imobilizata (cu baston, cu tehnici corp la corp sau cu taser) si apoi arestata. Daca esti asa entuziast, sunt foarte curios cum ai reactiona daca un Rambo d-asta cu cashcheta o palea in exact aceleasi circumstante pe prietena sau pe mama ta.


VisUrat 16 februarie 2010, 01:54  

@Radul: hai sa-ti raspund eu in locul autorului blogului. In primul rand, mama si nevasta mea sunt niste persoane educate. Nu ar ajunge NICIODATA in situatia prezentata in filmulet, asta in conditiile in care nu au lovit niciodata pe nimeni.
Daca totusi cea din filmulet ar fi mama sau prietena/nevasta mea, atunci eu as fi un marlan obosit care crede ca violenta este solutia si as face un scandal cat casa.
Dar nu sunt.
Si urasc tiganii tupeisti care, dupa ce se dau zmei si si-o iau, incep sa urle si se transforma instant in victime. De fapt tiganca nu l-a plesnit pe politist, ala avea o musca si ea i-a alungat-o... Dar a inteles politistul prost gestul si a maltratat sarmana femeie nevinovata.
Mie inca-mi pare rau ca n-a maturat pe jos cu ea si, cu bocancul pe capul ei, sa-i puna catusele.


☣Troll☣ 16 februarie 2010, 06:46  

@Radul: iti recomand un search simplu pe youtube ca sa vezi violenta gratuita ce o aplica politistii americani. E chiar simplu: intri pe youtube si scrii in casuta de search(e sus, o vezi) ce doresti sa cauti. Asa cum a zis si VisUrat, mamele si prietenele noastre nu fac parte din neamul bronzatilor care fac scandal din orice si ataca pe oricine fara nici un motiv aparent(a se vedea faza cu reporterul Antenei 3). Acea femeie trebuia arestata pe loc pentru ultraj si batuta ca la carte ca pe viitor sa-si gandeasca mai bine pasii. Imi pare sincer rau ca nu a pus-o sa muste bordura iar astfel de cazuri ma fac sa-i simt enorm dorul fostului ministru de externe Cioroianu care avea de gand sa-i trimita in desert.
In alta ordine de idei, am vazut ca ai fost foarte deranjat la stomac de ce s-a scris pe multe bloguri, inclusiv acesta si ne-ai denumit "cocalari". Uite eu chiar nu vizitez blogurile cocalarilor si nici macar nu postez acolo. Tu de ce o faci? Lasa "cocalarii" in naivitatea lor si nu-ti face ulcer aiurea.
Google before you post is the new think before you speak!


inbalarii 16 februarie 2010, 09:20  

@Radul: acelaşi răspuns pe care ţi l-a dat VisUrât - mama şi prietena sunt persoane educate, nu isterice d'astea care trebuie luate la palme să se calmeze.


Ovidiu Eftimie 16 februarie 2010, 09:23  

He's Sânpaul's Dark Knight.

În primul şi-n primul rând nu loveşti un ochelarist!


Debitatorul 16 februarie 2010, 09:27  

@Troll : probabil Radul e angajat la un ONG ceva care incearca sa ne faca pe toti mai buni si mai europeni. Shiny happy people si toate cacaturile alea.
Ce nu stie el e ca oamenii sunt de cacat si de cele mai multe ori nu inteleg decat cu forta. Ce a facut politatiul a fost numai sa o aduca pe stimabila cu picioarele pe pamant. Ai vazut cum s-a calmat imediat ? Uneori un pic de forta, IN DOZE MODERATE, ajuta foarte mult.


Debitatorul 16 februarie 2010, 09:28  

@Ovidiu Eftimie : Ochelaristii don't get mad, they get even. :))


☣Troll☣ 16 februarie 2010, 11:52  

@Debitatorul: sa-i dau eu vestea proasta lui Radul? Hai ca nu ma pot abtine: Radul, vezi ca spice shop-urile s-au inchis de tot! Nu mai visa! Lumea nu e roz si nici nu va fi. Poporul e violent si discriminator si i se rupe de ong-uri. Bine ai revenit pe lumea asta!


Nashu_mare 16 februarie 2010, 14:46  

De fapt cred ca barbatu' lu' aia e primul care se bucura de lovitura primita de nevasta-sa, dar doar in sinea lui, saracu'.


Radul 16 februarie 2010, 16:27  

Sunt convins. Am scris o argumentatie mai lunga pe blogul meu (nu-mi fac reclama pentru ca nu sunt curios dar era prea lung ce aveam eu de scris pentru a posta aici) care va invit s-o cititi.

Daca va plac pixelu' mai mult decat litera, rezumat: nu-s onegist, nu-s trepanat si nici vreun consumator de sare de baie. Dar problema mea e ca omul nu si-a respectat training-ul, nu sunt convins ca o persoana (oricat de calma, educata, netiganca, etc) nu poate ajunge niciodata intr-un anume hal de nervi (voi nu v-ati lovit niciodata de Statu' Roman care sa va aduca in pragul atacului cerebral?) si tot ce povestiti voi despre "muscat bordura"/alte displays of force apar atunci cand atacatorul este imobilizat si incatusat (si daca intr-adevar se documenteaza 'police brutality' se face ancheta serioasa si baietii o patesc pe bune, mai ales de la Rodney King incoace). Ceea ce umflatul asta n-a facut si a reactionat ca o pizda. kplsthxbye.


inbalarii 16 februarie 2010, 17:57  

@Radul: Lăsând gluma la o parte:

- una la mână: într-o criză mare de autoritate a poliţiei, cum e acum la noi, nu vii să-i dai peste mâini poliţistului care a pus o isterica la punct, ci îl susţii (a se vedea comunicatul retard dat de poliţie după acest "incident")
- doi la mână: când cineva e isteric, una dintre modalităţile de a-l scoate din criză e o palmă scurtă. Ceea ce poliţistul a şi făcut. Se vede şi din reacţia tutei de după.
- trei la mână: există vederi diferite pentru rezolvarea anarhiei care domneşte acum în România. Eu, şi poate şi alţii, sunt adeptul unei mâne forte. Pentru că de multe ori nu ai de-a face cu oameni, ci cu animale vorbitoare bipede care nu ştiu decât de frică.
- patru la mână: când cineva nu e de acord cu tine, nu îl faci cocalar.
- cinci la mână: mersi de apelativul "celebrul" InBălării de la tine de pe blog, dar nu pot să nu remarc doza de maliţiozitate, şi ţin să-ţi aduc aminte că n-am susţinut niciodată că aş fi o mare celebritate în domeniul ăsta.
- şase la mână: apropo de "dacă ne place pixelul mai mult decât litera", află că oamenii de pe blogu' ăsta au aflat ce e aia o carte şi au aprofundat subiectu' de când aveau muci la nas. Şi încă aprofundează subiectul on a daily basis. Şi nu mă refer la Libertatea. Deci mai uşor cu calificativele.
- şapte la mână: nu spui de "dacă vă plac mai mult pixelul decât litera" atunci când tu scrii asta fără diacritice.
- opt la mână: mulţumim de executive summary, eu personal nu aveam de gând să citesc tot articolul tău pentru că în general nu e nevoie să mănânci tot ce e în farfurie ca să-ţi dai seama că nu-ţi place.

kthxbye.


Radul 16 februarie 2010, 18:08  

Yay for civilized discussions.

#1 Îi dai peste mână poliţaiului pentru că nu a reacţionat cum trebuie. Repet, nu aveam nici o problemă dacă îi aplica un baston peste genunchi şi o trântea pe jos ca să-i pună cătuşele.

#2 Tu aşa îţi calmezi prietena când devine isterică? Sau, a ta nu se enervează niciodată şi o ia pe câmpii mai ceva ca o combină pe ogoarele patriei? Nu vorbim de 2 soldaţi într-o tranşee din care unul suferă de shell shock. Sunt rapoarte de putere diferite între acei 2 indivizi.

#3 Absolut de-acord. Dar mâna aia forte trebuie antrenată şi pregătită pentru a-şi face treaba aşa cum trebuie. Şi când o ia pe comportament de muiere isterică sau când abuzează trebuie pedepsită pentru că societatea (oamenii normali la comportament şi cap) controlează Poliţia şi nu invers.

#4 Nu am numit cocalari pe cei care nu sunt de acord cu mine ci reacţia lor. Pentru că nu s-au gândit mai departe de "hă-hă ce şi-a luat-o proasta" megandindu-se la contextul general. De ce a plesnit-o în loc să scoată arma şi s-o aresteze, cum a trecut băiatul ăla semi-labil de examenul psihologic, etc.

#5 Scuze de confuzie. N-am nimic cu tine personal (ba chiar te susţin şi aplaud când e cazul sau mai preiau imagini facute de tine când se aplică la subiect) dar acum erai în tabără cu autoproclamatul cu blog pe sistem Libertatea.

#5bis Sunt grafoman şi cunosc asta foarte bine. De unde rezultă că nu toată lumea are răbdare să citească tot eseul meu. De acolo remarca + vezi punctul 5.

#6 Acum e mai bine că le folosesc?

#7 Oricând + vezi punctul 5bis.


☣Troll☣ 16 februarie 2010, 18:48  

O Hai! Adios civilized conversation! The Troll is back!
Mai bine ne explici tu cum se calmeaza o femeie isterica. Daca as fi vreodata in postura necesara, as prefera sa fac asta decat sa ma complac in situatie si sa raman cu urme de gheare pe fata. Stilul civilizat nu se aplica intotdeauna dar ma bucur ca mai exista creduli pe lumea asta. Flower-power a murit in anii '70. Chiar te invit pe la o academie de politie ceva ca sa vezi cum se procedeaza in astfel de cazuri.
Prietenele noastre nu devin isterice ca nu au de ce. Avem gusturi, nu ne plac toapele. Vezi ca feministele nu ar fi de acord cu tine cand spui de "raport de putere". Egalitate ftw.
Faza cu bordura nu ai inteles-o. Nu era adresat femeilor isterice ci unei alte categorii de persoane din care mama omida profesoara face parte.
Inca o chestie: si daca noi acum eram in tabara cu dusmanu care nu-ti impartaseste ideile, ce? Am venit noi la tine pe blog cand ai scris ceva cu care noi sa nu fim de acord si te-am ciufulit? Am venit noi la tine in casa si am facut pe covor? Exact pe covorul care dadea o nota aparte camerei?
Multi poarta tricou sau alt accesoriu cu Che Guevara nestiind ca ala a fost un comunist cretin. Uite ca eu imi fac tricou cu organu de ordine de-a naibii. Vive la revolucion!


Nashu_mare 16 februarie 2010, 18:54  

Bre Radule, intamplarea s-a intamplat intr-un sat. Inteleg ca e greu de inteles, dar omul a actionat pe limba vinovatei. Mai mult, el trebuie sa aplaneze un conflict si sa si traiasca in acelasi sus-numit sat dupa aia. Politistul satesc rareori face uz de arme de foc sau catuse. Mai mult, tanti nu era acuzata de isterie (nimeni nu cheama politia pentru asa ceva), tanti era acuzata de violenta. Si asta inainte de sosirea politaiului acolo.

Eu, ca cetatean care ii platesc omului salariul, i-as da o prima pentru economisirea resurselor bugetare in vreme de criza (proces, ancheta, etc). Altfel, simt ca iti sunt straine legile tarii cu privire la violenta. Ia calulceaza dupa ziele de ingrijiri medicale, la ce articol se incadreaza fapta. Dupa asta spune cum intervine sintagma "impacarea partilor" in respectivul articol.


Radul 16 februarie 2010, 21:04  

Trolule, ai înţeles absolut tot ce-am zis eu; aci sau la mine pe tarla (dacă ai avut drum pe-acolo), despre poliţie, femei mai mult sau mai puţin isterice, cum/când foloseasc organele violenţa şi mai ales exhibiţionismul internautic cu posibilitate de feedback instant. Pupsie.

Nashu mare, e foarte puţin interesant unde s-a petrecut incidentul sau câte trageri are bufleiul anual. Vrem să se respecte reguli da' nu suntem foarte convinşi când. Şi dacă tot vorbeşti de legi, îţi recomand şi eu să studiezi codul penal unde ai să găseşti că numărul de zile de îngrijiri ajută la încadrarea ulterioară "lovirii" (diverse grade de vătămare) iar împăcarea părţilor se în instanţele civile şi nu penale. Sau poate nu-nţeleg eu şi te invit să mă luminezi.


Nashu_mare 16 februarie 2010, 21:06  

Nu, nu ai inteles nici macar chestia cu care ai vrea sa ma luminezi pe mine.


☣Troll☣ 16 februarie 2010, 21:21  

I'm the only troll around here! Not fair!
That rug really tied the room!
Si hotaraste-te la un apelativ, monşer! Ori cocalar, ori pupsie ca apoi ma naucesti.
Si sa-ti dau un mic update in caz ca nu esti la curent: Aseara Ponta il blama pe politist. In aceasta seara, Gusa si cu Ponta o blamau pe melteanca aia si erau ok cu don' plutonier. Ramai singurel pe baricade. Nasol! Femeia aia grohotica nici macar nu stie sa vorbeasca limba romana, o ia cu discriminarea, habar n-avea ce e ala modul psihologic, iar tu esti betmen si o aperi! Sau doar condamni gestul perfect explicabil si scuzabil al organului? Condamni ce nu intelegi! As my fellow said: "când cineva nu e de acord cu tine, nu îl faci cocalar.". Nu arata cu degetul ce nu pricepi.
Ma faci sa ma repet: Google before you post is the new think before you speak!
P.s.: That rug REALLY tied the room!


Andrei 16 februarie 2010, 23:26  

Am un comentatiu "tehnic" de facut. An hero de obicei se refera la sinucidere. Zic siio, ca sa ma aflu in treaba :)). Oricum, site=ul asta e printre cele 5 bloguri ramase in reader. Pastrati munca buna in sus.


☣Troll☣ 16 februarie 2010, 23:45  

Munca buna de genul asta se face doar dimineata pe racoare :D.
Ai dreptate, dar meme-urile se inoveaza singure.
Multumim de urari!


Radul 16 februarie 2010, 23:52  

În mod previzibil şi uşor de anticipat, am parchet :(.

Am explicat lu' colegu' cum stă treaba cu apelativele şi degetele aruncat. Dacă tu te iei după ce zic Ponta şi Guşă (practic Nimeni şi Anonimul dpdv politic) e clar că discuţia a plecat în vacanţă la turci. Pentru că eu sunt betmen într-o singură privinţă: ăla a reacţionat la fel de isteric ca muierea pe care o 'calma' şi nu aşa cum trebuie. Din partea mea, putea să-i rupă şi dinţii (toţi) dacă o făcea ca s-o imobilizeze/aresteze nu ca reacţie a orgoliului unui meltean cu caşchetă. L-aş fi lăudat/apreciat/apărat până-n cerşafurile din reclamele la detergent dacă o troznea cum trebuie şi nu ca o pizdă. Mai exhaustiv de atât nu pot să explic decât cu o schemă şi nu-s deloc bun la desen. Deci binepa.

Nasule, daca tot suntem in incinta, poate ma luminezi si pe mine cu privire la art 180-184 din codul penal. kplsthxbye.


☣Troll☣ 17 februarie 2010, 01:40  

Nu ma iau dupa ce zic cei doi, dar sa fim realisti, politicul e de partea organului. Psd-ul este clar, in pdl nu maraie nimeni ca doar avem presedinte ce frige copii la tava iar pnl... stim bine ca antonescu(nu maresalul) este un misogin. Ca nu a arestat-o, intr-adevar este o greseala, dar reactia lui este corecta si indreptatita. Pacat ca nu a batut-o mai bine. Melteanca e ea, nu el. Chiar iti place sa protejezi minoritatile astea cretinoide care ataca fara nici un motiv? Explicatia ta e stupida si fara nici un argument. Ti s-a spus din zeci de parti ca el doar a calmat-o si ca asa se face. Ce nu pricepi?
Faza cu covorul nu ai inteles-o ori ai vrut sa fii sarcastic.
Pana una alta, mai usurel cu apelativele, ca nu ne tragem de sireturi. Plus ca ai putea sa folosesti cuvinte ceva mai civilizate sau... poate de asta iti place de profa bronzata. Stii tu mai bine cum e cu cearceaful alb. Kinky!
You're funny! I lol'd! Te astept si cu alte opinii si petitii cand vom pune ceva cu eba, becali si alte materii cenusii.


Nashu_mare 17 februarie 2010, 08:48  

@Radul: recunoaste, esti economist sau, si mai rau, limbist!


inbalarii 17 februarie 2010, 09:28  

@Radul: pesemne că nu pentru comentarii vii tu pe blogul ăsta :)


Magentu007 17 februarie 2010, 10:27  

Unu la mână: Caracaliu' ăla n-avea dreptu' s-o pocnească.
Doi la gură: Chiar dacă n-avea dreptu' bine că i-a dat cu stânga.
Ş'aide trei: să-i dăm bătăi! A-u ăăăă!


Trimiteți un comentariu